Te kit választanál?

gondolkodo-42.jpg

    Szörényi ma már klasszikusával kezdem. Te kit választanál? Nem akarok senkit megsérteni, ezért mindenkinek elhiszem, hogy csak és kizárĺag nekem, rajtam akarnak segíteni. Idestova 25 éve. Sikerrel vagy sikertelenül? Tény, hogy az életem nem lett jobb. Talán mert nem voltam elég bátor a vad kapitalizmus eldorádójában, vagy nem tudtam eléggé azok nyelvén beszélni, akikkel épp megválasztattam volna magam. Nem lettem sem vállalkozó sem politikus. Maradtam egyszerű emberként egyszerű választó. Az a választó, akinek jobb sorsáért vért izzadtak a megválasztott képviselőim. De mi lett velüK? Háááát, nem sok. Szegények megtollasodtak, jól élnek. A beígért svájci életszínvonal náluk már megvan. Mit tesz Isten újra beígérik. Nagy a rokonság, nekik is kell a magas életszínvonal. Miközben én, aki nem volt olyan bátor, hogy közéjük álljak, botorkálva megyek választásoktól választásokig. A kérdéssel a fejem felett. Te kit választanál? Egy pozitívuma azért mégis van ennek a cirkusznak. A lépcsőházakban mázsával hentergő politikai szórólapokból a hajléktalanok megisznak pár sört. Ugyanúgy munka nélkül jutnak hozzá, mint azok a vagyonukhoz, akik most a mi jótevőink.

De még mindig itt a kérdés. Te kit választanál?